bodaborg

Igår blev  det att gå upp skapligt och ta halv nio bussen in till Finspång och vänta in de andra hos Linnea sen begav vi oss mot Oxelösund. Ett super härligt gäng och vi hade grymt skoj, när vi väl kommer dit visar det sig att det är halloween vecka där så de hade gjort om allt så det var spöklikt, usch säger vi. men vi kör på men så ser vi att det är en massa spöken i korridorerna som skrämde skiten ur oss och framför allt ur Linnea, hon dog varenda gång, men så var vi inne i en bana och där låg det ett spöke över oss och när jag fick se det, ( jag gick först) fy fan rent ut sagt, jag dog verkligen. haha jag skrek som en stucken gris :o haha sen gick linnea på toan och då var Cissi och Linda så elaka att de bad ett av spökena ställa sig utanför för att skrämma henne när hon kom ut och jag har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv, stackarn :)
men kul hade vi. vi fick ihop hela 9 stämplar ;) men vid fem var vi helt slut så då drog vi oss hem igen.
en super kul dag med super härliga människor!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0