Är det någon där ute?

Det känns otroligt, att det är slut, nu har jag gjort det. Jag har läst Isfolket, 47 böcker. nu är det slut. jag är helt mållös. vad ska jag göra nu ? haha seriöst, det känns helt tomt. alla människor som man faktiskt lärt känna. jag vill inte lämna dem bakom mig, dessa underbara människor. Marit är en helt otrolig människa och jag beundrar henne något så otroligt! att hon skrev dessa böcker, 47 st på 8 år och 8 månader, de sista kapitlen handlar om vart ifrån hon fått hela iden. Att det kom ifrån en bild i en tidning. som en bomb slog det ner i henne och inom loppet av tre minuter hade hon de tre första böckerna klara, alla namnen var klara; Silje, Tengel, Sol, Liv Hanna, Are och Charlotte Medien. Att hon skapade dessa underbara varelserna är något hon inte själv kunde tro på. En otrolig människa!
nu är frågan, vad ska jag göra nu ?
hm. jag ska ha körkortet i handen innan jag får börja läsa dem igen. För det kommer jag göra. Jag längtar redan efter att få läsa om fina underbara lilla Silje.
Om ni får möjlighet att läsa dessa böcker, GÖR DET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0