tjatjabloggen!

hahaha jag är flum och lite dum (a)
idag i skolan hade vi våran debatt, sossarna var självklart snyggast ;)
sen var jag på oves optiker, trevlig gubbe de vill ja lova ;)
sen åkte jag hem, nu sitter jag och ska skriva om mina politiska åsikter om man jämnför med socialdemokraternas? wtf? jag har inga politiska åsikter? jag bryt mig liksom inte? hur de än gör så är det ju alltid massa skit man klagar över, ja tkr att kungen kan få bestämma!
aja! önska mig lycka till för nu ska jag skriva två sidor om äcklig politik ;)
känner att vi gick in för det ;) snygga var vi iaf! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Schit vad fin blogg <3 :D

2010-05-05 @ 19:26:13
Postat av: Signe

man tackar :)

2010-05-05 @ 20:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0