ingenvidaremorgon

hmmm.. vet inte om jag gillar min morgon...
jag vaknade vid sex och kände mig lite yr och konstig med jag tänkte att det är ju inget ovanligt när jag går upp tidigt så jag körde på som vanlig. sen började jag må riktigt dålig... men jag åkte till skolan iaf. för på bussen brukar jag må bättre, men ikke! när jag kom ut ur bussen fick jag sätta mig och var bara en liten liten bit från att svimma... så när vi ommer in i skolan få jag komma in i ng rummet och vila lite, jag mådde riktigt illa och var svimfärdig, det gick i vågor så anna fick ringa efter daniel nord som kom så sa han åt mig att ringa hem så jag fick komma hem, daniel fick bära ut mig... hm... så kom jag hem och mamma tvingade i mig en macka och två glas mjölk.
nu har jag legat i soffan i typ tre timmar och nu mår jag faktiskt riktigt skapligt.
jag har fått magkatarr.. borde börja ta det lite lugnt kanske? och inte fara runt så mkt.. hm, ska börja fundera på det iaf!

Kommentarer
Postat av: Mattias M

Ajajajajaj, de hade ja när jag var 3 månader ''gammal'' xD



Då fick man ligga på tvättmaskinen hela dagarna för de ska tydligen hjälpa, hur nu fan de funkar. :P

2010-05-18 @ 15:36:51
Postat av: Signe

hhaaha det lät.. hm..? xd funka det då? :)

2010-05-18 @ 16:00:23
Postat av: Mattias M

Jodå de funka. xP

2010-05-18 @ 20:31:36
Postat av: Signe

haha coolt :D

2010-05-19 @ 09:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0