igårochidagochingenstans!

igår drog jag till pappa och hjälpte till att släppa några hingstar på sommarbetet, sen tog jag in min lilla snygging ;) jag borstade av henne lite och blev rätt lycklig över att hon inte fäller så där jätte mycket längre (y)
sen skulle jag se om det gick att sitta på henne idag med och det gick hur bra som helst!
sen idag tog jag in henne igen och då mätte vi henne och gissa vad?! hon har vuxit nästan 1 dm sen förra sommaren! snacka om att jag blev lycklig! :)
sen har jag njutit av vädret och läst isfolket som vanligt ;)
våran lilla chillabebis växer för varje dag och vi har ett namnförslag på Jonell, vad tycker ni om det? :)
han är grymt söt och man kan inte se sig mätt på den lilla saken :)
men vi hörs senare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0