hästarhästarhästar

En till hel dag med hästarna! idag har jag ridit smaragd för första gången med sadel! :D och igår första gången överhuvudtaget, barbacka var det då :) jag blir så stolt över min lilla plutta! :) sen har jag ridit semira både igår och idag och idag blev det även linda. nu äter jag lite mat med pappa sen ska vi ut på äventyr ;)
btw jag har gjort något med håret, i fredags klippte jag det ;) men ingen får se än :)
hih!
på tisdag blir det nog stan med pappa oxå (y) det gillar vi :)


Grattis Göran!

Kommentarer
Postat av: Amanda :P

jag vet vad du har gjort med hårat, :) massa bra blev det, :P vad sa din pappa förrästen? :O :P <333

2010-05-09 @ 19:17:04
Postat av: Signe

hihi ja du vet (a) <3

hahah dummern har inget sätt än ;)

hihi (a) <333

2010-05-09 @ 22:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0