haringenbrarubrik

Vet inte vad jag ska skriva riktigt, något tänker jag iaf skriva.
jag känner att jag vill ha någon vid min sida, som jag kan få berätta hur fin han är och hur bra det känns att han finns där för mig, och att jag faktiskt kan säga att jag älskar den personen, hur stolt jag känner över att du vill ha just mig.
Få känna det här pirret som man inte kan beskriva men att den ändå finns där
få känna den här lyckan och veta att han vill ha HELA mig. det finns nog inget bättre än att få vakna upp bredvid den som man älskar mest av allt.
Det finns så himla mycket fint med kärleken och så mycket mer med den som kan göra så ont...
.
.
.
.

Kommentarer
Postat av: Emma Roodla - Foto

va kul att du vill det :)!

2010-05-07 @ 13:05:15
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Falktina

Great site! Lots of useful information!

2011-06-03 @ 12:54:19
URL: http://falktina.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0