tttttorsdagvah?

hejhejhej!
idag har vi gjort nationellaproven, blääääää!
sen slutade vi och då drog jag och anna och solade (y) så nu är jag brun och SUPER fräkning! hahahser små kul ut vill ja lova (a) haha :)
det har börjat växa blommor (a) våren är här! yes! äntligen!
idag ska jag städa, promenixa med bruno och sen vid halv fem kommer sophies mamma och hämtar mig (a)
sover där inatt :) sen imorn åker jag med två bussen till stan så kommer mormor och morfar och hämtar mig :') så ska jag vara där i några dagar :) kommer bli mys som tusan! :)
Glad Påsk för sjutton!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha det massa underbart bäst! :D vi får träffas under lovet, men onsdag kanske inte går längre, :( ska köpa tig tillsammans med Ida o Jenny för att jag ska sy 50-tals klänningar till dom, och de kunde bara åka in då, :/ men vi får höras,

GLAD PÅSK! Jag älskar dig!! :D



Puss din Amanda :P <33

2010-03-31 @ 18:26:36
Postat av: Anonym

du med gumman :) hm, okej, jo då får vi planera in någon annan dag (a) älskar dig gumman!

Puss och gladpåsk! <3

2010-04-01 @ 10:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0