slappskolaidag!

idag började jag tio och slutade elva (y) haha seriöst.. xd gilla dagen! sen kom pappa och hämtade mig, så köpte vi presenter till matilda sen så käka vi grillen så kom vi hem för ett tag sen och så käkade jag lite till för min mat var äcklig.. hahh
så nu ska vi snart ut till hästarna igen, stackars lilla Pyret med sitt skadade ansikte :/ hoppas verkligen att det är en spark annars kommer det bli grymt jobbigt.. fina lilla tjejen..
blir att packa hö en massa och putsa selarna igen. kämpigt! men ikv blir det hemma mys!.

lillstumpan!! det är nämligen så här att vi hittade henne jätte hängig hos de små där nere och då det såg vi att hennes halva huvud hängde en massa och örat hängde och läppen hängde och inget är förändrat :( hon får inte i sig någon mat pga den hängande läppen :( jätte smal har hon blivit  :/ lillatuttan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0