sitteriskolanochtrååååkar

tja....
jag är trött och irriterad (y)
skulle åkt med pappa och fixa presenter till matulda, MEN då är han fortfarande i skogen med hingstarna....... suck.. så nu får ja vänta i en timme på att amanda ska sluta men det gör mig inget!! för det är första gången ja får träffa råttan på snart en och en halv månad!! :o uschiiipuchhiii!
jag kommer gråta som en liten tönt, som vanligt... x) sen blir det att träna med mamma och sophie :) gilla! :) och imorn är det fredag! känns uuunderbart! :)
förhoppningsvis träffa min lilla lejbro (a) men de får vi seee (a)
hmmmm (a)

Puss,s


Kommentarer
Postat av: Linn

Grymt snygg klänning (:

2010-03-13 @ 22:48:40
URL: http://resolved.blogg.se/
Postat av: Signe

tackar :)

2010-03-14 @ 17:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0