mysdagmedamanda!

Idag åkte jag till min kära lilla sötnos och där käkade vi lite god mat och så bäställde vi lörhår åt mig! :D som förhoppningsvis kommer hem på torsdag :) sen hade vi spel "maraton"! :) haha jag tröttnade ganska fort (a) hahaha vi hann "bara" med 6 olika spel xd ! men det var nice :) sen så såg vi svanprinsessan tre. och den var inte alls lika bra som ettan och tvåan :( ettan är helt klart bäst:) haha! Jonas tittade förbi och idiotförklarade våran filmsmak... som vanligt.. haha men sen så har vi mest myst och tagit det lugnt :)

i veckan blir det körigt IGEN.. Måndag träning förhoppnigsvis! tisdag stallet! onsdag och torsdag relationsdagarna i skolan + sova där :) torsdag ska jag och nisan till stan och se thereses modeshow! :) fredag är man ledig och då bär det av mot grevagårn för hingstpremieringen :)

mkt text men a DET får ni leva med :)



Puss,s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0