matildasfödelsedag!

Idag fyller då min snyggsak! :)så vi blev väl väckta vid typ halv tio och sjöng hör den lilla råttan som fick massa roligt bla. en system kamera och av mig fick hon lite tjej saker:) sen bar det av vid tolv för att åka och rida turridning på islandshästar:) det var riktigt nice! och omgivningen var helt underbart! sen så när vi skulle rida av så red ledaren först sen jag och rätt som det var hade hennes häst blivit rädd för något och slängt sig åt sidan och medan hon var mer fokuserad på att prata med mig just då så flög hon av :o såg jätte läskigt ut men de gick bra ändå! så vi fortsatte och min häst var helt underbar! kommer tyvärr inte ihåg vad han hette :o turdor lr ngt? :) jätte härlig iaf! sen åkte vi hem till farfar och farmor och käkade smörgås tårta och fika :) sen kom jag hem och duschade. Nu borde jag plugga, MEN jag orkar inte... suck... men men ! det är ett måste!
här kommer en finfin bild på mig och matilda från i somras ;) dock är bilden taget från ett foto så de ser lite konstigt ut men KLAGA INTE!! :)
Puss,s

Kommentarer
Postat av: Majjtin Soetboll

(Y) MIG GILLA MIKKET :)

2010-03-10 @ 19:11:35
Postat av: signe "sune" "sugge" "klutten" "suggan" snyggboll

amme så bra! :D hahah (a)



btw, ett kärt barn har många namn heter de va?? -.- hahhahah :D

2010-03-10 @ 22:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0