massanicedagidag!

faaaan, haha allt ja nyss skrivit försvann (nnnnN)
meeen som sagt, jag kom till skolan vid nio hade en slapp svenska lektion och sen var vi på någon föreläsning och när jag skulle sätta mig på min stol så gick den sönder de bara sa BRAK! så hamnade jag på golvet och undrade mest vad som hade hänt?x) de flesta fick sig nog ett gott skratt runt om oss.. hahaha men ja bjuder på den ;) hahah sen efter föreläsningen som faktiskt var bra, så fick vi sluta och då drog anna och jag ner och käkade på grillen sen vidare för att köpa present till matilda :) sen drog vi upp till skolan för att plugga och de gick bra fan :) så nu är jag hemma och jag vill säga GRATTIS till min lilla dumpelumpe (a)
nu ska jag städa deras bur sen packa sen käka ngt gott, SEN blire att dra till Matilda och mysa sönder (a)

de är så vi är (a)


Puss,s

Kommentarer
Postat av: Lördagsmys

Hahaha Ja fick mig ett gott skratt! :D <3

2010-03-09 @ 17:05:43
Postat av: Anonym

okänsliga människa (a) hahahah :D jag slog mig faktiskt :'( hahahah (a) Puss!<3

2010-03-09 @ 17:12:07
Postat av: MATILDA

Jag ska döda dig i sömnen! :D

2010-03-09 @ 21:28:46
Postat av: signesvar

jag lever?? :o h6 (a) och jag vet att du älskar mig (a)

2010-03-11 @ 14:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0