massabradagidag!?


Idag så var skolan slapp :) DET gillar man ju :)
sen efter jag slutat drog jag och sophie till aktiv och solade (Y) jag blev himla brun :o lovar!!
dock syns det inget bra på bilden :(

sen åkte vi hem till mig och käkade och kollade top model 8 :) himla bra! sen tog jag ut lilla
Dumpe så fick Sophie mysa lite :) hon blev nog lite kär iaf (a)
sen drog mamma och jag oss till aktiv IGEN x) haha så tränade vi MBL.n och core.n skit jobbigt!! :o
uschhh :( men de va skönt efteråt, så nu sitter jag här hemma och ska käka lite :)

Imorn blir det mys med mandisen :) ska köpa present till sanna och anna sen åker vi hem till henne och ser svanprinsessan 2 ;) hahah (a) sen ska jag våldta hennes garderob (a)
sen på lördag är det FFfest :) blir nog kul som bara den! :)

men,
Puss,s


SötNella!! :)

[
de små bilderna är klickbara]


Kommentarer
Postat av: Tobias

Vänta tills jag kommer med våldtagningen;D haha

2010-03-05 @ 11:42:12
Postat av: Signe

hahah vi väntar ;)

2010-03-05 @ 18:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0