klänningarochmysmedbästavän!

Idag hade jag en lektion sen droh jag och amanda ner till torget och fixade present till anna :) sen käkade vi på grillen sen kom anna och så gick vi och fixade present till sanna :) sen åkte vi hem men hoppade av vid viberga och köpte en parfym till mig (a)
sen kom vi hem och såg svanprinsessan 2 :D och käkade godis :$
nu har jag prövat massa av amandas klänningar för att se vilken jag skulle ha imorn :)
så njut och kommentera gärna (;

den här har manda gjort själv! :) duttigadu! :)

den här ska jag ha imorn :)

den här har hon oxå sytt!:D


denna har amanda gjort OXÅ hon är nog duktigaset i väärlden :D

älskar dig<3

sötnosan!! :) <3

mera bilder kommer imorn kanske (a)

Puss,s-a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0