hmmmmmmmmmmmmmm..

tja?

ellernått..
haha skola idag, var helt okej faktiskt :) sen åkte jag hem och käkade sen drog vi ner och tränare, vi fick med oss sophie oxå ;) så det blev coreboll, strech och Zumba! första gången jag pröva det och det var fan as kul! :) haha speciellt när sophie var med och som stod mest och garvade (a) hhiihihi!! (a)
vi upptäckte oxå att det är tektniskt omöjligt att klkara av att ligga på rypp med ett ben RAKT upp i luften för att de andra ska vara rakt fram?  DE GÅR INTE?! man bara skrattar? :D hahahah (a)
ae de va nice.
och nu har mamma och jag äntligen fixat med mina pengar, känns underbart!
nu ska jag mysa lite med mina små hårbollar (a) sen så ska jag sova!

Puss,s

Kommentarer
Postat av: Emilianvanja

I see first time your site guys. I like you :)

2011-01-28 @ 17:01:10
URL: http://emilianvanja.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0