hejochhallådetärfredag?

dålig uppdatering idag, FÖRLÅT!
meen skolan kändes EXTREMT onödig, vi skulle redovisa samhällsgrejs och det var bara min och en till grupp som uppfattat uppgiften, men plus till oss! bra gruppen! :D hahah
sen efter skolan gick jag och fixade dyngskort inför min lilla resa imorn ;) hehe (a)
kan ju hoppas att martin står ut med mig :o hahah (a)
sen iaf kom pappa och hämtade mig och amanda så åkte vi hem till han och käkade och sen drog vi ut till hingstarna, ALLTID lika kul att träffa mina små bäbisar :) ronny var extra klängig idag! haha fan vad jag älskkar den katten alltså :) underbara sak! de var båda så keliga så jag fick bära omring på de båda, SAMTIDIGT.... och för de som vet så är ju inte tobbe den minsta katten man kan hitta x) hahahah!
sen klämde jag fingret :(
sen hölls vi med kravall och granit ett tag :) de gick bra tycker jag :)
nu är jag så grymt trött och SMÅTT irriterad över att Willy inte åker ur let´s dance... det är ju trots allt en danstävling, eller? suck...

men GODNATT!!
Puss,s

Kommentarer
Postat av: Marre XD

JUUU HUUUUUUUUUUU! :)

"Sammhällsgrejs" hahaha :D

Så sött. (A)

Klart jag står ut med dig mongo! Det lär inte bli allt för svårt. Allt är handlat o klart, nu ere bara du som fattas här ju :]

Ses sen. Puss på rompaah (:

2010-03-13 @ 12:04:59
Postat av: Sune? x)

hahaha men de va ju typ de man ska kalla det? :o hahahah så bra då ;) hahah :D PUSS <3

2010-03-13 @ 12:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0