fixafixafixa!!

Idag vaknade jag och amanda runt halv tio, då fixade vi bilder ;) hahahh himla kul att se faktiskt! :)
sen så gick vi upp och tobias kom och hämtade henne då satte jag mig och såg phantom of the opera (y) sen städade jag chilla buren och fixade mat åt dom, dammsugade, varit ute med bruno och även borstat bort en extra hund! haha..
nu har jag precis pluggat engelska och blir mer efter att jag käkat nått.
grymt segt att vara ensam hemma, man blir trött på bara tanken.. haha hur ska det bli när jag flyttar hemmifrån undrar jag ! spännande.. jag som inte ens klarar av att vara ensam hemma mer än två dagar .. bra signe.. bra!
Vill väl även säga grattis till världens bästa martin som fyller 21 år!!
Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis

hm men nu blir det mat! sen kommer det in lite fest bilder senare!
om ni inte orkar vänta kolla S-Connman på bilddagboken.

Aja!!

Puss,s

Kommentarer
Postat av: Martin Axelsson

Tack världens finaste Signe! <3

2010-03-07 @ 16:39:00
Postat av: signe-svar

tack själv :) hoppas du har en härlig dag! :) <3

2010-03-07 @ 16:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0