varför!?!?!?!?!

det är sjukt, vad fan håller jag på med?!
jag fattar det inte ens själv, jag hatar mig själv för det jag gör mot er...
jag älskar er! över allt annat men jag förstår att ni tvivlar på det när jag gör så här!
det finns inga ursäkter. jag förtjänar de straff jag borde få. men varje sekund dyker frågan upp, VARFÖR.
Hur kunde vi vara så jävla korkade.
Första och Sista gången,
skärpning signe!! SKÄRPNING! du får inte hur många chanser som hellst. och var ska du ta vägen när dina chanser är slut? SKÄRP DIG!
sluta göra de du älskar så besvikna. de ska fan inte behöva skämmas över dig.
jag skäms men det är inte tillräckligt. jag MÅSTE visa att de kan lita på mig. Att detta inte kommer finnas mer.
fan...........
.
.
inget ni ska se egentligen, men behövde skriva av mig.

Kommentarer
Postat av: Tobias

Vad har hänt?:/

2010-06-27 @ 22:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0