tjabbatjenahallå!

hej! idag är det den 2/6, det är alltså 10 dagar var till sommarlov! inte illa! och jag börjar känna att jag kanske kommer överleva ! för att idag fick jag åka hem med ett bussen innan det har Bosse hjälpt mig med mitt plugg! helt underbart känner jag! TACK BOSSE du är en räddare i nöden, verkligen.
så när jag kom hem så kände jag att jag förtjänade att sitta ute i solen ett tag så jag bjöd över anna som kom och solade lite med mig, riktigt skönt! jag satt från halv två till halv fem, himla nice! sen har jag lagat mat och pluggat, jag är klar med geografin! inlämnad och klar! check!
sen har jag pluggat klart på svenskan! nu är det samhällen som jag får ont i magen av... usch jag suger på ekonomi.. men men!
sen ska jag skriva lite mer på mitt arbete om andra världskriget.
men ha det bra så hörs vi :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Härligt! Att du kommmer överleva alltså ;) (L)

2010-06-03 @ 11:59:26
Postat av: Signe

haha ja visst är det? :)

2010-06-03 @ 13:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0