huuuimla mysig dag med aaamanda!

hejhoppgummisnopp!
vi har kul, eller? har vi? JO KLART VI HAR?!
vi red förut, jag typ punkterade min skönhet xd!
.
.
sen fick jag något i ryggen som vi inte kan komma på vad det kan ha varit.. xd!
men det var inte så kul att rida de små pånisarna för de tyckte det var så jobbigt med alla dessa SATANS blinningar och shit......
nu ska vi till finspång och käka pizza! sen hyra en film köpa godis och åka hem se film och sen så ska vi hämta pappa och Zarah från grytgöl i en satans traktor! de ska sitta på en soffa?! pinsamt! men men ;)

bilden är gammal!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ett par sekunder innan jag hann läsa att bilden var gammal trodde jag du blivit blond igen?! :P utan att berätta för mig ;) Kram på dig söta du :)

2010-06-27 @ 12:40:24
Postat av: Emma

Glömde mitt namn ;) det är alltså jag (emma) :P

2010-06-27 @ 12:41:07
Postat av: Signe

haha jag är INTE blond ;) så ta det lugnt :D hah Kram på dig <3

2010-06-28 @ 21:03:49
Postat av: Emma

Hahaha, nej jag tänkte väl det ;)

2010-06-29 @ 10:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0