hejhoppsan

idag har det hänt mycket! så ni får stå ut med ett låååångt inlägg ;) men det är intressant så det är bäst att ni läser.
idag vaknade jag vid nio, låg och läste ut min isfolket-bok. ska börja på bok 32 snart :)
sen så åkte jag och lämnade lite saker till någon tant som mamma sålt prylar till och så hämtade jag upp therese :) när vi kom hem så fick hon hälsa på chillorna :)
efter det så gick vi ut och började med mina naglar! skit fina blev dom kan jag lova :) tack gumman!
sen så fick jag pröva jag med ;) hihi kul kul, sen stekte vi lite för mycket, hon blev jätte jätte röd;o men så lyssnade vi lite på musik och satte ihop en himla bra sommar lista!
sen blev det att tända grillen och käka god revbenspjäll, helt ok! mer än ok men ja!
sen har vi varit hos pappa och hälsat på nya fölet :) spira fick nämligen ett föl idag :) ett jätte fint litet sto :) sen hälsade vi på helmira som stod inne, som oxå fölat, dock hade det inte gått lika bra... jag ska inte gå in på några detaljer, men det var iaf det hemskaste jag sett på länge... sorglit och jobbigt att det ska behöva gå illa med två av hästarna hemma..
sen har vi iaf haft himla kul och nu för en liten stund sedan skjutsade jag hem henne och nu har jag bestämt mig för att sova! så
GODNATT
imorgon är en väldigt speciell dag för då är det min mamma, min moster och min chillas födelsedag! :)
hemskt dålig bild, men min kamera är död så ni får leva med det.
här är en bild på spira och lilla pyret som nu är ett år,
för de som inte räknat ut det, så är bilden från förra året (i)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0