härligdag!

fasen en så hörlig dag det har varit idag :) hade en lektion, gjorde ett prov sen gick jag till bosse och fick hjälp med det sista i min uppsats! så nu är ALLT klart och det är sommar för mig från och med idag! lyyyycklig :)
det var även volleyboll turnering i skolan idag, himla kul att se alla ;) nice väder med :)
sen gick jag mia och jossan till sofia för att fixa henne inför deras bal ikväll, hon blev döh läcker ;) himla mysigt var det ! sen fick jag skjuts hem av en glad och nykter student som ville visa att han kunde köra riktigt bra! :)
när jag väl kommit hem så har jag legat i solen och läst lite :) får se vad som händer senare :)
hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0