gammalbild och vardags snack!

oj vilken gammal bild ;o hah
meeen mitt liv rullar på. jag jobbar en massa hemma hos pappa med allt, imorgon får jag iaf träffa tjejerna en sväng sen på söndag blir det bio med amanda! på måndag börjar jag som sagt jobba nere på hällestagården! och kommer vara där i tre veckor fram över :) är himla trött just nu skulle ge allt för att få lägga mig och sova ett tag. sov grymt dåligt inatt. massa äckliga drömmar. men de beror nog på det varma vädret! det är dock inte så varmt idag men men :) funderar på att städa mitt rum faktiskt! det kan behövas! men a vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Storebror :)

Gilla gammal bild:D Men nya bilder med:D

2010-07-06 @ 20:22:09
Postat av: lillasyster

haha det är bra det :)

2010-07-06 @ 20:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0