vem är du?

vem är du? det är en fråga jag vill kunna ställa mig själv och kunna svara på. men, det kan jag inte? för jag vet inte själv vem jag är. hur jag än är så är det någon i min närhet som tycker att det är helt fel. hur ska jag då kunna få reda på själv vem jag är om ingen låter mig få försöka ta reda på det. att jag alltid sagt från att mamma och pappa flyttade isär för 13 år sedan att jag har varit en person hos mamma och en person hos pappa och de här två personerna är så olika varandra som de kan vara. nu när allt är som det är och det är huller om buller om allt så vet jag inte vem jag egentligen är? det är nu jag måste ta reda på det för att kunna leva ett eget liv och inte hänga upp mig på vad mamma eller pappa tycker, men hur ska jag kunna göra det. det är något som jag måste ta reda på men som kommer bli en kamp för mig själv och för alla runt omkring mig. för just nu så är allt jag gör faktiskt fel. och det är något jag får skylla mig själv över för att jag inte varit stark nog att hitta mig själv. jag måste göra det och det NU! det finns ingen tid att förlora jag måste! och jag hade önskat att mina närmaste hade kunnat stöttat mig men jag vet samtidigt att en del av er inte kommer att kunna det för ni inte kommer klara av det för att du lever i ett annat sekel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0