underbara djupvik!

sitter nere i underbara djupvik, kom hit igår ganska skapligt, innan det var jag mamma och pappa och avslutade en grej. skönt att det blev som det blev och jag vet att jag inte skulle göra något liknande igen. usch..
men iaf:) när vi kom ner så såg vi lite speedway ;) sen så kom sophie så då käkade vi och sen så drog vi ut med båten och fiskade lite (a) jag fick två hyfsat stora abborrar :) sen åkte vi hem igen och såg livvakterna himla spännande ;)
idag fick jag en härlig sovmorgon och jag hoppas vi stannar en dag till :)
det är dock inget vidare värst väder. men det är skönt att vara här iaf :)
vad gör alla andra ? :)
............................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0