underbar dag :)

träffade folk idag :) det var;
Emma
Emma
Linnea
Anna
Therese
Amanda
Daniel
Joakim
och
Tårtan
:) mega kul! först fikade vi sen så gick vi ner och "badade" eller, jag skulle inte bada men det tyckte minsann pojkarna så vi rodde ut med båten där dom skvätte ner mig och då gick jag upp och bytte om så badade vi och fy så härligt det var! myspys! sen gick vi upp och spelade kubb och sen grillade vi och käkade gott, sen kom åska så då gick vi in och satte och och körde viskleken :) det var himla kul faktiskt! hah :D
nu sitter jag här och har inget att göra, pappa har massa folk här, dom har gubb och tant fest och jag sitter här! det regnar och det åskar, vad fan gör man ? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0