Shrek Forever After

Helt klart se värd! jag trodde den skulle vara dålig men vad kan bli dåligt med åsnan och mästerkatten i stövlar är med ;) ae den var faktiskt riktigt bra!
träffade en ganska så söt person innan med, då kan man ju säga att jag blev lite glad :)
sen åt vi, käkade glass och så skulle vi gå in på filmen, som för övrigt var 3D grymt bra faktiskt! och inte så där jobbigt som jag och bror trodde det skulle bli, ae en riktigt lyckad kväll :) lyckad dag faktiskt! :)
imorn blir det att jobba sen måste jag väl till pappa och träna lite med linda!
sen får vi se vad det blir :)
fredag blir det stress stress! tur att mina söta kusiner kommer och hjälper oss med alla hästar! :)
lördag blir det då premiering !! kom och titta :D då blir jag glaaad :)
söndag så ska jag träffa någon ^^
maha! godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0