ny mobil och kontantkort

nu har jag fixat ett nytt kontant kort, kommer väl om några dagar,
sen ska jag nog få låna Lisas mobil så länge så får vi se vad som händer sen!
jag kommer ha samma nummer, men jag kommer inte ha några. sånär jag säger till så vill jag ha era nummer :)
.
.
så här gickk det då till....
jag tobias maria och johan gick ut på bryggan en sväng för att bara ha det lite skönt och vi satt där ett tag sen så ville jag gå där ifrån och när jag reser mig så glider mobilen ur min jack ficka och ramlar ner i en springa i bryggan och plums.. borta.....
jag blir ledsen och går där ifrån och så hör jag någon hoppa i vattnet, snälla underbara joakim hade hoppat i för att försöka hitta den men det var lönlöst.
så, byebye äckel mobil :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0