härlig dag på jobbet!

idag var det min näst sista dag och emmas sista dag, så idag bakade vi :) jag bakade mina kladdmuffins som de faktiskt gillade :) var lite orolig att de skulle tycka att det var för klkaddigt men när rune börjar gnälla på att det var för hårt så vet ja inte riktigt för de var de INTE! de var kkrämiga och jätte goda ;)
sen gjorde emma en sockerkaka och vi ska mumsa på imorn :) sen så fickk vi paket utav söta sören :) snällgubbe :) två smörknivar och en marmeladsked :) jätte fina, han hade gjort dom själv :)
titta så fina :D
men nu ska jag till pappa ett tag och hjälpa honom med veterinären och sen rida gutta :)
sen kanske jag åker till Artiom :) (a)

Kommentarer
Postat av: Morfar

Kul att du tycker det är skönt här i Djupvik hos gamlingarna

2010-07-30 @ 17:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0