Eclipse!

Först var jag och jobbade, idag körde vi motorik och gubbarna och tanterna taggade till riktigt ordentligt! riktigt roligt faktiskt! jag älskar jobbet!
sen åkte jag hem till pappa och då åkte vi till stan för ett ärende jag inte vill snacka om.
sen åkte vi hem och det var bara att vända om för jag och amanda skulle äntligen se Eclipse på bio! maha! underbara filmer alla tre faktiskt! men trean var grymt bra! det var spänning, action och massa romantik! gah! underbart! kan inte vänta på fyran! moha!
men måste medge att Edward var bra mycket snyggare än jake i den här filmen! Jake blev mest bara för mycket, men va fasen! underbart! Bella var faktiskt riktigt snygg i den här filmen!
Imorgon bär det av mot Linköping för att se underbara LASSE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0