brännbollgrillaosv

igår efter jobbet drog jag mig till josefines lilla hur i borggård hylsvägen 3. hm vägen känns bekant.. men a! sen så grillade vi och åt oss nästan lite för tjocka! det var himla mysiga små människor där! sen drog vi oss ner mot borggårds stolthet! fotbollsplanen! som josefines farfar vattnat så fint att den var nästan död (a) vi ägde på brännboll.. dock hamnade jag och lilla adam på en bänk och var väldigt aktiva i spelet sen gjorde jag och josefin en dramatisk scen och lämnade platsen på min moped för att göra det lite mysigt där hemma! dock så fastnade vi vid datorn för att josefine inte visste vad hennes användarnamn var på sin spotify men så sjöng vi alla så fint men sen hamnade vi alla i soffan och då drog jag hem! trevlig kväll med härligt folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0