Torsdag

här är ett utav mina nya jeans :) köpte ett par svarta oxå!i skolan gick det hyfsat fort, maten sög! sen vid halv tre åkte jag in till stan. Blev att käka först, sen drog vi över och letade skor till farmor men hittade inga så vi fixa tröja åt simon och jag hittade ett linne för 99 kr på stadium, två par jeans 199 kr styck på gina, sen en maskara från kicks! himla nöjd faktiskt! jag som hade en sån ångest över att köpa jeans men det gick galant! :)
Nu har jag precis varit ute med Bruno, han fick pulsa i den höga snön längs vägkanten! så snäll är jag(: så det blev inte så långt men han blev trött iaf :)
Nu blir det att plugga natur sen läsa lite isfolket ! :)
imorn är det FREDAG!=fredagsmys <3

Puss,s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0