Söndag

igår efter att jag och lovisa kommit hem från öppethus drog vi ut och red :) hon red spira och jag red nova, det gick kanon bra! men det var SVINKALLT så de fick räcka med en kort kort sväng :) men det gick iaf bra :) när vi kom in så mös vi i soffan lite sen åkte vi till finspång och hämtade käk :) sen typ somnade vi x) idag har vi sett svärdet i sten och tjockat ostbågar :) hon åkte hem för ett litet tag sen och nu är jag hundvakt åt sötmajsan :) har städat lite så jag ska väl sätta på en film igen eller något, senare kommer ellapella :) får se om ja åker hem eller inte sen :)

Btw!!!!!!!!!! fick se alla glasögon jag lånat hem igår :) de va skit snygga :) de e två stycken de står mellan de ena paret är svarta med lite rundade kanter och de andra är mörkbruna med lite kantigare kanter... SKIT svårt! men om de blir som pappa säger så får ja kanske båda ;) så de blir nog nice som fan :)

Puss,s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0