Måndag

Igår vaknade jag och kändemig lite små seg, men tog en tablett och sen så gick jag och amanda ut och fixade hästarna och tog med oss kameran och red en sväng :) det visade sig dock ganska snart att det inte var novas dag igår, skit jobbig var hon :/ men guldar skötte sig galant:) hihi så det blev massa bilder:) dom kommer senare! senare på kvällen mådde jag sämre och amanda gick och la sig ganska tidigt :) sen vaknade jag och mådde ännu sämre :/ så är hemma idag. Är hundvakt åt majvor oxå! himla mys faktiskt!

har nyss sett G-force! den var himla bra faktiskt :) hihi
drar mig väl till mamma sen :)
hoppas på att jag blir frisk snart! orkar inte vara sjuk igen!

Puss,s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0