Pulka åk!

haha när jag kommer hem från skolan idag så sa mamma att vi skulle ut och pröva åka pulka bakom bruno! haha båda tänkte nog att det kommer aldrig gå för han är så mjäkig och larvig, men vi försökte och i början gick det lite segt han förstod inte vad han skulle göra, men det tog inte fem minuter innan han fattade och så sprang mamma före så kom han efter och FYFAN vad det gick! hahahah! jag flög av två tre gånger!! men sen gick de bra och både jag och bruno fick in en snitts på det hela ;) hahah skitkul var det iaf!
nu ska mamma och jag käka sen blir det gymmet :)
imorgon är det fest och det kommer nog bli skit kul! :)

Puss,s

Förberedelser ;) och uppe på taket sitter Bäjliz dock syns han inte nu:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0