OS,grejen! och mina skor!






Nu handlar ALLT om OS och det är lite kämpigt känner jag :o men ibland är det lite kul! det är kul att se att Sverige faktiskt kan :) nu har sverige tagit ett till guld i skidskytte :) bravo!
dock tkr ja inte om snö.. vill ha sommar nu.. idag snöade det mer här hemma och usch för det!
nu får det gärna vara sommar tack! känns som en evighet dit!
Jag har tankar om om man ska skaffa löshår igen ganska långt den här gången ! :) men jag vet inte :o skulle kanske bli ganska nice ändå :)
Jag vill ha ett jobb! jag vill tjäna pengar! jag vill inte gå i skolan mer!
men det är ju lov snart så jag får väl bita ihop:)
nu ska jag sova tror jag allt!
Puss,s


Jag säljer även mina skor! 250kr
strl 38 inte använda jätte mycket
orginalpris: 400kr

Kommentarer
Postat av: michelle

hmmmm, men jag vill nog slå till på dom där! om dom fortfarande finns kvar, skulle dock vilja ha möjlighet att prova innan jag bestämmer mig (A) ;D<3

2010-02-19 @ 18:06:32
Postat av: signe

hih klart du ska få pröva dom :) dom finns kvar :)

2010-02-21 @ 22:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0