Onsdag/minilördag

Idag i skolan var det softich! sen kom tobias och hämtade upp  mig och amanda :) vi drog och handlade sen så hämtade vi hem lite käk :) räksallad för mig! som vanligt.. känner att jag blivit lite beroende... hahah! sen kom vi hem och käkade :) såg två filmer, de bästa faktiskt (a) A walk to remember och twilight! gilla!!
massa massa godis massa massa chips ae! usch så tjock jag är!! imorn blir det gym!
känns surt att man inte kunde träffa J innan han drar iväg utomlands, i typ en evighet... men men... pallar inte :)
Ledig på fredag!! :D blir att hjälpa göran med lille Grim sen ska jag träffa tobias och matilda :) sen lördag ska jag och ellen ha lördags mys hela dagen :)
aaaaaja!!

Puss,s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0