Måndag

gahh, trött som fan men som sagt hade ju min efterlängtade bild ;)
och igår fick jag även mina glasögon :D känns lite ovant men underbart skönt :)
och när jag skulle hem så kommer inte busshelvetet! FY vad arg jag blev! Gahh!
frös typ ihjäl men malin räddade mig ett tag sen var de bara att ge sig ut igen för att stå och frysa i yttligare 20 minuter!
när jag kommer hem springer jag ner och gömmer mig under mitt täcke och värmer mig, och på sängen ligger det en choklad :) en fin sådan:) puss på min mamma som är bäst :) så fick iaf EN alla hjärtansdag present :) heheh!
ikväll blir det taimat. vet inte om jag sa skratta eller gråta.. :s hahah :)
imorgon är jag ledig har jag bestämt. så ska väl passa på att plugga lite då, sen hoppas jag väl på att träffa en liten korv :o men det kan man ALDRIG så noga veta... suck!
ae nu blev de lite för deppig musik på spotify så ja hör av mig senare!
Puss,s

Kommentarer
Postat av: Boolasimone

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

2011-02-23 @ 09:39:51
URL: http://boolasimone.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0