Grattis Josefine!

Idag är det Josefines 18 års dag:) så det blev att sjunga några gånger för damen och skolan gick fort :) efter skolan var vi hos jossan och käkade MASSA kakor och MASSA mackor (a) dom var grymt goda x) tror jag åt 6 st! sen åt ja upp deras ost ;$ förlåt (a) men det var gott ;)
Just nu sitter jag med Torsten bredvid mig och lyssnar på "Jenny" snart är den klar :) håller även på att sy om min klänning :) de blir nog bra faktiskt :) hade tänkt att skkriva historia uppgiften MEN jag minns faktiskt inte vad det var vi skulle skriva..(a) de va något om bibeln.. får kolla upp det ;)
Imorgon blir det gymmet igen :) tre pass ;)
ensam hemma till halv elva dock. segt! men funderar på att se dirty dancing (a)
blir nog bra :)

Puss,s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0