Fredag

mys dag idag :) ledig är jag oxå :) blev ingen vetrinär idag:) han var igår istället och det ser ljust ut för lilla bebisen :) skönt att höra! idag har jag varit duktig känner jag ! vaknade vid tio och läste ut bok nr nio! :) vet fortfarande inte om jag gillade den eller inte! det hände så mycket fast så lite så jag var tvungen att läsa vidare :) bara att börja på nr tio nu då :) har även skottat snö! det är grymt mycket snö nu! var nog nästan 20 cm nysnö! shiit! jobbigt var det oxå och bruno var med och hoppade i snöhögarna så det ramlade ner massa snö igen så man fick bara börja om.. jävla hund x) haha! sen har jag hängt en tvätt :) lite stolt känner jag :)
Snart kommer mamma hem och då ska vi åka och kolla på en chinchilla som vi kanske ska köpa (a) hoppas hoppas (a) sen blir det matilda och tobias ikväll :) himla mys :) men men nu är jag sugen på att börja på bok nr tio ;)

Puss,s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0