Fredag

Det är äntligen fredag! och jag har inget att göra, först skulle jag ha träffat matilda, men det regnar typ så vi sket i det, vi skulle ju ha ridit då.. såå, då hade jag hoppats att mamma varit bättre så vi kunnat åka in till Ikea för att hitta garderoben som vi ska göra om till en chilla bur :) ser söta tigrar på tvn, :)
ikväll ska jag nog träffa zarah, vi ska ha film mys med tacos! tror bröllopsfotografen står på tur :)
Imorn ska jag träffa Amanda och Tobias! de a ett tag sen så vi ska ha de mysigt :) imorgon fyler micke oxå om jag inte minns helt fel! och på söndag fyller anna och sanna :)
ne men nu måste jag nog göra något!
höres!

Pussis,s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0