vad är det för dag?

hm idag sov vi nog lite väl länge men vad gör det? vi har ju lov!
idag ska jag städa och fixa lite. Vi har bjudit över grannarna pettersson/joge på middag ikväll så det blir att umgås med bästa vän ikväll :) trevligt!
imorgon blir det staden med henne, sanna, mia och sofia :) hur trevligt som helst! :)
på fredag är det nyår, shit! är det bara jag som tycker att nyår är extremt uppblåst??
hm helgen kanske (förhoppningsvis) blir spenderad nere i djupvik, skulle vara helt underbart skönt att få komma bort ett tag!
nu är det bäst att jag fortsätter med städningen! hörs sen!
bild ifrån julafton! lillebror och kusin! långt ifrån små men annars så ;)
(bilden tog jag ifrån majas blogg :) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0