super duper bra helg!

Helgen har varit helt underbart bra!
i fredags maskerad + utgång
och igår slappade jag tills amanda kom vid sex så drog vi oss mot viljan vid sju där vi såg lite bert ;) sen käkade vi tacos och kollade på så mycket bättre! underbara program! sen satte vi igång och färga våra hår, zarah var först ut och det blev super bra! sen slängde vi i lite brunt i mitt hår så nu är det mörkt och bra igen! sen så kom vi till amanda... fy fasen alltså! haha då var klockan typ halv elva när vi började och hon ville ha slingor så först klippte jag henne och det tog tid bara det bara för att hennes hår var så grymt slitet! så de blev rätt kort och ja trodde hon skulle börja gråta ett tag ;o men sen skulle vi färga och då satte vi på mössan och började och DET gör jag inte om igen! fy fasen säger jag bara.. haha men slut resultatet blir super bra och vi alla tre vart super nöjda klockan hann bara bli typ ett innan allt var klart (y)! dunder mysig kväll som avslutades med en promenad hem och mycket prat om vildsvin!
.
Idag så ska jag och mamma till mormor och morfar ett tag, det är med blandade känslor som ja åker dit idag, men jag känner att jag måste inse att våran lilla gusten gris inte finns mer. Det kommer bli jobbigt men hellre nu än under jul. vi får se hur de går.
ibland har man så himla tråkigt! så aa stå ut ! :D

Kommentarer
Postat av: sofia

Naw, jag vet hur det känns. saknar min farmors hund Sessan varje gång jag åker dit. Känns helt fel utan henne! :(

2010-12-05 @ 18:16:12
URL: http://sofianilsens.blogg.se/
Postat av: Signe

mm, det kändes så sjukt, man väntade bara på att hon oxå skulle komma och hälsa men nej. så tomt. så tyst.

2010-12-05 @ 21:31:54
URL: http://signeconnman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0