skirva av sig! stå ut!

Det är inte mycket nu som är så vidare värst bra just nu, det är inte mycket som får mig att se det bra i dagarna men mina vänner gör faktisk att jag mår bra.
skolan är för mycket just nu och att jag på kuppen blev sjuk nu är inte det jag  behövde, får försöka hinna göra något imorn, men som sagt så är det inte så lätt när man blir helt vimsig av febern. Jag längtar till julafton! längtar efter min fina släkt ute i skyttholmen! längtar efter nyår med Amanda,(vi kommer på nått stumpan) det blir tredje nyåret med min snygging! jag längtar efter lovet helt enkelt!
jag längtar efter att få svar på så många frågor. jag längtar efter att.. ja vet inte! skit samma! haha nu är de som det är! lev i nuet!
ett år gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0