programmet presenteras av...

skolan var soft lite fika och lite diskution sen åkte jag hem, nu sitter jag med lockar i håret och funderar på att slå in lite julklappar medan jag väntar på sophie som ska komma hit, vi ska ses en sista gång innan hon drar sig mot thailandet! TVÅ månader?! herre jävlar.. det är några som har de bra.. men men, jag kommer sakna dig! :)
har aldrig prövat de här förut, får se hur det blir ;) jag har lockat håret och sen lockat upp den och satt fast dem med en hårnål, jag läste på "Lindas sminkblogg" att om man gör på det här viset så hinner lockarna bli lite kalla och håller då längre! får se om det funkar:)
aja! Jul klappar nu då! hörs!

Kommentarer
Postat av: sofia

säg till om det funkar för då ska jag banne mig prova det, mina lockar håller aldrig..

2010-12-21 @ 18:19:46
URL: http://sofianilsens.blogg.se/
Postat av: Signe

Det funkade sådär ;) lockigt blev det helt klart. men det vart inte så fint på mig :) men testa! :)

2010-12-21 @ 19:00:30
URL: http://signeconnman.blogg.se/
Postat av: Tobias

Signe: Tobias läs min blogg

Jag: Men det står ju inget om mig iaf :D

Signe: Nästa gång vi ses ska jag skriva det!



Jag bara undrar var står jag? :D haha

2010-12-21 @ 21:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0