mys dag!

idag tog jag och therese åtta bussen in till stan. vid halv tio var vi vid hennes skola (eller nått) där hon gjorde sitt slutprov och lackade mina naglar, ena handen fick hon måla med rött lack och den andra i fransk manikyr. Efter hon var klar med det så fick jag självklart välja om jag ville ha fransk manikyr eller röd lackat. jag valde då rödlackat! det var en himla härlig färg!
en super härlig färg som sagt!
efter hennes prov så tog vi bussen in till centrum och käkade sen tog vi ett varv på stan!
jag hittade en tröja på monki (första plagget jag köper där ifrån!!!) till mig själv..
en eyeshadow primer till mig själv..
tre navelsmycken till mig själv..
julklapp åt mamma!
julklapp åt pappa!
julklapp åt simon!
julklapp till julklappsbyte!
helt okej nöjd!
bling bling!
tack för dagen världens bästa therese!

Kommentarer
Postat av: mr Kamel

du är gullig idag

2010-12-01 @ 18:44:33
Postat av: mr Kamel

hej kan inte du ha frågestund? Såg att http://ybexx.blogg.se/2010/december/utkast-dec-1-2010.html#comment hade haft det!

2010-12-01 @ 18:47:06
Postat av: mr Signe

självklart kan jag väl ha det!

2010-12-01 @ 18:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0