mellandags rea!

nyligen hem kommen från en härlig dag på stan med fina vänner!
jag fick hem sjukt mycket och är super nöjd!
det blev:
en huv tröja -mint grön-cubus
super mysiga strumpor! -vita-cubus
spets bh -svart-monki
blus -mint grön-vero moda
leggins jeans -svarta-vero moda
kofta -svart-gina tricot
linne med guld kjedja -mönstrat-gina tricot
Nagellack -mac-vero moda
jag är super nöjd och rätt så fattig!
är taggad för imorn, det kommer bli super kul!
sitter och myser nu med min nya tröja och min nya tröja :) super mys!
nu är jag hungrig så ska försöka tigga till mig lite mat här hemma ;)

Kommentarer
Postat av: A.H

sär skrivning

2010-12-30 @ 21:39:29
Postat av: Sofia

haha, sötnos, var du trött när du skrev det där? :) sitter och myser nu med min nya tröja och min nya tröja. haha <3

2010-12-31 @ 10:19:54
URL: http://sofianilsens.blogg.se/
Postat av: Signe

jag såg det sen :$ och ja helt slut hahah! jag menade ju mina strumpor!!!

2010-12-31 @ 11:20:54
URL: http://signeconnman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0