julafton med Maja!


maja håller på att fixa håret ;)

min MIN egna telefon ;) minns knappt hur det var att ha en egen ;) den senaste jag hade var i somras men den halkade i vattnet och försvann sen dess har jag bara haft låne telefoner! inge vidare, men nu så! ihh! X8an som jag suktat efter är äntligen min! :)
jag har för övrigt fått en halsduk av mormor och morfar även pengar, sen en tärning som simon gjort på sin skola, det är en prydnadsgrej av något slag.
sen har jag fått grafittinagellack och påslakan. trooor de var allt och jag är super nöjd! nu ska vi snart fika. jag håller på att somna känner jag! inte sovit på jag vet inte hur länge! men ha det bra så hör jag av mig imorgon kanske:) bye!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Skojsen :D Fick en data :D

2010-12-24 @ 22:00:41
Postat av: Sophie

Aaaa just det!! Vackra kusiiner jag har,tror ni får blir dagens sötisar för min del!! <3

2010-12-24 @ 22:01:20
Postat av: Signe

haha du kan vara min sötis jämt då? :)

2010-12-25 @ 15:21:43
URL: http://signeconnman.blogg.se/
Postat av: Sophie

Om du vill;) Men ni är faktiskt mina sötisar jämt,och ni är alltid bäst <3:))

2010-12-26 @ 19:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0