Tekla och Stig-Morgan

ska försöka att förklara hur otroligt mycket den här bilden betyder för mig.
Det är jag när jag ska rida för första gången själv på våran gamla märr Tekla, det var men absulta favorit när jag var liten, hon betydde så otroligt mycket för oss alla och det är tack vare henne eller hur man ska säga, som pappa fick upp ögonen för hästar. jag får tårar i ögonen av att minnas den fina gamla tanten, hon dog några månader innan hon skulle bli 24 år gammal och jag minns så väl hur arg jag var på allt och alla över att ingen hade räddat henne.
och stig-morgan, våran finfina katt som vi hade ända tills i höstas det var snart ett år sedan han fick somna in och det var många år som han var med oss, han blev nästan 18 år och fick vara med om mer än de flesta katter, han utnyttjade sina 9 liv om man säger så, men det är så sjukt tomt utan honom, våran lilla prins. det är med så blandade känslor som jag skriver det här så nu går det nog inte mer, hoppas ni förstår lite av hur otroligt mycket den här bilden betyder för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0